ABC archiwum społecznego, czyli jak założyć i prowadzić archiwum społeczne

Serdecznie zapraszamy gdańskich archiwistów społecznych, prywatnych i rodzinnych, a także pasjonatów historii, archiwistyki i genealogii oraz kolekcjonerów archiwaliów na webinarium pt. ABC archiwum społecznego, czyli jak założyć i prowadzić archiwum społeczne,  które odbędzie się w dwóch częściach w dniach:

▶️ Część I – wtorek 17 listopada, godz. 16:30 – 18:45
▶️ Część II – środa 18 listopada, godz. 16:30 – 18:45

Podczas webinarium dowiemy się:

  • dlaczego Państwa szuflady, pudła i dyski ze starymi dokumentami nazywają się archiwum społecznym, 
  • jak prowadzić działalność archiwalną w polegającą na gromadzeniu, ewidencjonowaniu, przechowywaniu, opracowaniu, zabezpieczeniu, udostępnianiu i upowszechnianiu materiałów archiwalnych.

Udział w webinarium jest bezpłatny, ale wymagana jest rejestracja: https://app.evenea.pl/event/archiwumspoleczne/

Więcej TUTAJ.

Dofinansowano ze środków Miasta Gdańska.