Serdecznie zapraszamy gdańskich archiwistów społecznych, prywatnych i rodzinnych, a także pasjonatów historii, archiwistyki i genealogii oraz kolekcjonerów archiwaliów na webinarium pt. ABC archiwum społecznego, czyli jak założyć i prowadzić archiwum społeczne, które odbędzie się w dwóch częściach w dniach:
▶️ Część I – wtorek 17 listopada, godz. 16:30 – 18:45
▶️ Część II – środa 18 listopada, godz. 16:30 – 18:45
Podczas webinarium dowiemy się:
- dlaczego Państwa szuflady, pudła i dyski ze starymi dokumentami nazywają się archiwum społecznym,
- jak prowadzić działalność archiwalną w polegającą na gromadzeniu, ewidencjonowaniu, przechowywaniu, opracowaniu, zabezpieczeniu, udostępnianiu i upowszechnianiu materiałów archiwalnych.
Udział w webinarium jest bezpłatny, ale wymagana jest rejestracja: https://app.evenea.pl/event/archiwumspoleczne/
Więcej TUTAJ.
Dofinansowano ze środków Miasta Gdańska.